Bahar_kzlrmk00 Merhaba Ankarada Yaşayan Annelerimiz bugün Ankara ya sevkim yapıldı Zübeyde Hanım Etlik Hastanesine karar verdik orda olup doktor tavsiyesinde bulunursanız cok memnun kalırım 🙏🏻
3prensesannesiii Bahar_kzlrmk00 Rahmi Sinan Karadeniz ve Başak hanım ikisinden de çok memnunum Başak hanımın soyadını unuttum yanlız ☺️Sizde çok memnun kalırsınız tavsiye ederim
3prensesannesiii Bahar_kzlrmk00 Randevu almak için 10 gün önceden almanız gerekli hep dolu oluyor genelde
Bahar_kzlrmk00 3prensesannesiii cok tesekkür ederim sevk verildiği için ilgilenirler dedi doktrumuz ama 🙏🏻