Ceyda23 22+2 deyim bugün detaylı ultrason a girdim doktor kalbinde delik olduğunu söyledi doğana kadar kapanabilir dedi kapanmazsa doğumdan sonra takibe alınır dedi kapanan oldu mu yaşayan varsa yazsın lütfen
Kucukmucize Ceyda23 canım o korkulacak birşey değil bende de vardı hiç bir işlem ilaç kullanmadan kapandı