Meyrik1 Gebelikte şekeri çok yüksek olan var mı insülin ve diyetisyen desteği alanlar varsa bilgi verebilir misiniz?
Taze_gebe Meyrik1 ben diyetisyene gidiyorum 24 haftadır beri çok memnunum dolu dolu listem hiç açlık çekmedim ztn aç kalma kilo verme üzerine değil tamamen dengeli beslenme ve şeker düzenleme üzerine ana ve ara öğünler bol bol mevcut.
Sarew Meyrik1 benim yüklemeden sonra 1. Saat 202 2.saat 193 cıktı suan 33 hafta icerisindeyim 28.haftadan beri diyet yapıyorum hamur turü pilav şeker içeren hic biseyi tüketmemeye çalısıyorum
Tanem_34 Meyrik1 bende çıktı 230 du ilk başlarda hemen diyabet ve Metabolizma doktoruna gönderdiler şimdi günde 4 defa insülin kullanıyorum ve diyetisyen diyet uygulatıyor Şeker unlumamüller makarna pirinç ve bazı meyve çeşitleri yasak.. şekerim düştü ama biraz daha düşmesi gerekiyormuş en azından sabah açlık şekerim şuan 100-110 larda 95 olması gerekiyor dedi hemşire.. Şekeri olan tüm hamıslerimize Allahım şifa versin inşallah.. 🤲🏼
Dunyayse İnsülin değilde diyetisyen destegi aldım ama hamilelikte diyet uygulamak çok zor . Bn beceremedim doğuma az kaldı son zamanlarda çok zor çok dikkat edin
Meyrik1 Sarew 1. Yüklemeden sonra 248 2. Den sonra 242 insülin kullanımı ve diyetisyen önerdi siz insülin kullanımı yaptınız mı
Sarew Meyrik1 yok hayır kendim diyet uyguladım ve 1 hafta ölçüm yaptım doktora sonucları gosterdim diyete devam ilaca gerek yok dedi kendisi de bir diyet listesi vermedi elimden geldigince kendim uyguladım diyeti kontrole gittigim de normal degerler arasın da çıktı diyetle devam ediyorum şimdilik
Filedna Benim 146 çıktı doktorum diyetisyen önerdi hatta ilk diyet haftasından sonra düzenli şeker ölçümü yaptırman gerekli dedi, henüz başlamadım sizin değerleri görünce benim ki çok düşük geldi..
Havvanurkrsmn Bende şuan 12 haftalığım kızlar 8 haftalıkken şekerim 108 di benide diyetiysene gönderdi sizinkilerin yanında benim ki çok düşük değil mi 🤔
Nslhn80-ends Meyrik1 merhaba çok yüksek değil ama sınırın biraz üstünde çıktı benim de şeker diyetle düzene girmedi dr.insuline başladı günde 2 kez vuruluyorum. Ekstra evde kandan ölçüm yapiyrm ck şükür düzene girdi bende diyet uyguluyrm yasak ve zararlı şeyler yemiyorum yersemmde tadına bakiyrm sad4ce
Tanem_34 Nslhn80-ends biraz zorlandığım oluyor halile ama dengelemeye çalışıyorum önceden kola fanta vs. Olmadan duramazdım şimdi onların yerini Ayran ve Su doldurmuş oldu.. beslenme açısındanda canım ne çekiyorsa yiyorum ama tadımlık nefsimi köreltmiş olmam için 😉 sonuçta hamileyiz aklımda kalcana ufak bi parça midemizde kalsın dimi ama.. 😁
Nslhn80-ends Tanem_34 ay valla az az da olsa yiyorum diyetisyene gittim hiç begenmedim herşeyi kısıtladı sanki zayiflamaya gitmisim gibi. Bende kola aburcubur ck sverdim simidi yemiyrm soda ayran iciyrm
Hssssh23 Meyrik1 Benim çok yüksek değil insülin kullanıyorum diyettense insülin çok daha iyi çünkü insülin düşürüyor diyet yapmadan sadece tatlılara biraz dikkat ediyosun o kadar
Tanem_34 Nslhn80-ends Kız diyetisyenin eline kalsak varya aç kaldık resmen.. 🤣🤣 boşver yediklerimizin dozunu kaçırmadan azar azar yiyelim.. 😜
Nslhn80-ends Tanem_34 evet ya valla diyetisyen hiç bir tarif vermedi şunu uygula şu olmadi ye diye aksine daha da azaltti ck şükür ben kendim yemiyrm 21 haftalk gebeyim 2 kilo aldım almadim