Selda-28 13 haftalık hamileyim zaman geçmiyor 😔😔😔🤗🤗bir an önce doğurmak istiyorum 🤗🤗🤗çünküü mide bulantısı, ağız acılığı ,şişkinlik ve halsizlik beni mahvediyor 🙏🙏🙏
_merveksk Selda-28 Hemen geçiyor zaman ya biz 37 haftalik olduk bak doğuma 2 haftamız var heycan korku sevinç hepsi bir arada☺💙
Cennet-polat Selda-28 bizde zar zor 27ye geldik ama böyle yeni hamileleri faln görünce kendimi hatırlıyorum çok fazla düşünmemeye çalış mide bulantilarin birkaç haftaya geçer insAllah çok kötü çünkü