** Merhaba doğum yapan arkadaşlarım kızı olanlar hep ilk gün fotosu çekinirken pembe saten pijama giyip pembe toka taktılar. Ben de düşünüyorum adetlerimizde al basmasın diye kırmızı toka takarlar bununla uyumlu kırmızı saten pijama mı alsam (güzel tonda bi kırmızı) yoksa cinsiyete uygun mavi saten ve toka mı alsam? Sizce hangisi hoş olur. Ve iki renk istemiyorum beyaz pijama kırmızı kurdele vs istemiyorum.**