On gün rapor verdi doktorum kesemin arkasında kanama var diye. Ben de birkaç gün annemde birkaç gün kayınvalidemde kalıyorum. Çok şükür iyiler ama ben evime gitmek istiyorum artık göçebe gibi yoruldum. Eşim de eve gitmek istemiyor kardeşi Doğu görevine gitti annesi üzgün yalnız kalmamış olur annem iyi oluyor diyor 😏 rapor bitse diye bakıyorum artık
Çok mu abartıyorum bencillik mi ediyorum diyorum bazen kendime sıkıldım bu durumdan