momsboys merhaba kızlar 36 haftalık gebeyim ilk dogumum normaldir doktorum buda normal olacak hersey normal dedi en son muayenede salı randevum var acaba catı muayenesi yaparmı? ikinci gebeliklerde de yapılıyormu?
3MelekAnnesi3 momsboys zaten 1 kere normal yapmıssın catı daralma olayında olmadıgına göre bence yapılmaz 😂yapılsada sorun yok aman 😂
molsalkim momsboys Çatı muanesi değil de eğer gününüzü geçerseniz açılma varmı diye muane edebilir ki doğumu başlatmak için
Omerhatice momsboys bende 35 içindeyim en son kontrolde sordum ( benimde 2. Gebelik ve ilki normaldi ) 35 36 gibi nstye başlıyoruz orda sanci görmeye başlayınca açılmaya bakicaz dedi 🤗
Omerhatice momsboys aynen canım sen hazırlıklı git Allahn izniyle bende pazartesi gidicem nstye baslicaz inşallah dedi Bakarsın çıkarsa bakar orda🤗