mustafaveannesii MERHABA GÜZEL ANNELER VE ANNE ADAYLARI :)) Benim oğluşum olucak inşallah ismini eşimin küçük yaşta vefat eden kardeşinin ismini koyacağız “Mustafa” ama yanına güzel bir isim daha koymak istiyorum önerileriniz varsa sevinirim şekerler:))