esmanurky bende senin gibiydim canım gecen yıl mayısda aşılamam oldu kalp atışı çok zayıf denildi ve bir hafta sonra kalp atışı durdu , kürtajla alındı bebek , ve ben pes etmedim hep dua ettim , 3 tane düşükten sonra Aralık ayında kendiliğinden hamile kaldım çok şükür şuan sağlıklı bebeğim var sende asla üzülme sadece dua et 🤲