Dila71 Canım hergun kahve içmek istiyor ama vicdan azabı duyuyorum üst üste içince de ne yapacağımı bilemiyorum 😔
Misrax Dila71 ben gebelgm basından beri 1 turk kahvesi 1 nescafe ictim şuan 35+4 bı sıkıntı yok doktor da icebilrsin dedi cunkü ven hic cay icmiyorum sizde oyle yapabilrsnz
ilkgozagrimhavinim Dila71 ben her gün 1 fincan türk kahvesi, 2 bardak açık çay içiyorum. Doktorumun belirlediği sayı buydu
Mom54544 Dila71 Ben hergun bı tane içiyorum doktorum maksimum 2 fincan dedi ama günlük 1 yetiyo çay içmiyorum sevmedigim için ama içtiğim zamanda açık şekilde 3 4 bardak geçmesin dedi doktorum
idiloska Dila71 Türk kahvesi ise bir fincan nescafe filtre kahve bir küçük kupa olarak içebilirsin ama sadece birini içebilirsin diye de ekledi doktor.
Mom070 Dila71 21.haftaya kadar canım istemedi artık arada içmek istedim doktoruma sordum günde bir fincan kahve bir bardak çay içebilirsin dedi ama ben kahveyi haftada 2 yada 3 kere içiyorum