Adar2 35+2 haftalığım bugun sabah kahvaltısı sonrası fenalaştım hastaneye gittim tansiyonum düşüktü muayene oldum kadıklarımda sancı vardı bebek sağ tarafta toplanıyordu sürekli adet sancısı gibi sancım oluyordu kaç gündür doktor çatı muayenesı yaptı çatı baya dar dedı açılma yok 2 hafta bekleyelim dedı açılma OlmaZsa sezeryana alacam çatısı dar olupta normal Doğum yapan oldu mu normal Doğum istiyorum ben tecrübeli anneler bilgi verırsenız iyi olur
Meless Adar2 sanırsam çatısı dar olanlar hep sezeryen oluyor. Annemde sezeryen olmuş bu yüzden. Bebek riske giriyor çıkamaz demişler
glnzem Adar2 bu doktorlar niye böyle erkenden bebeği alma peşindeler anlamıyorum. Bende dün muayene oldum doktorum çatımın biraz dar olduğunu söyledi ama sezeryan olursun demedi. 38+4 olmama rağmen 40 a kadar beklicez açılman olmazsa suni ile deneriz dedi hiç sezeryandan bahsetmedi bile. 2 hafta sonra sizin Bebek 37 haftalık oluyo daha zamanı var yani neden hemen sezeryan demiş anlamıyorum
Adar2 @Meles normal Doğum istiyorum egsersiz yap dedı perine masajı falan belki açıklık olur ama çok zor dedı sezeryan olmak istemiyorum psikolojik olarak normale hazırlamıştım kendımı sezeryan sonrası kötü tavsiye etmiyorlar
gozentuncer07 Adar2 İlk gebeligimde 40.haftami doldurmuştum ben sancılar var idi ama yalancı sancı demişlerdi bana ama bende tık yoktu..Neyse Çatı muanesi oldum dar dedi kesinlikle sezaryan dedi..ordan çıktık başka hastaneye 4 hastane gezdim ama😔sonunda sezeryan oldum..Doğumdan çıkarken eşime ben bu doğumla 10 tane çocuk dogururum demişim😂😂 ama 8 yıl koydum araya 2.ye yeni hamileyim.
Kiymtaysenur 2 cm açılmayla gittim hastaneye suyum geldi suni sancıyla 8 cm çıktı normal doğum yaptım ama dikişlerim yine de var
Hmsrqw Bana da bi darlık var deyip 1 hafta gün verdi pazartesi belli olur, başka doktordan fikir aldım o da bebek çok irileşmediği sürece denenebilir. Aslında çatı darlığı normal doğuma engel değil dedi sadece yırtık çok olurmuş
sukufee01 Adar2 önceden annelerimizin zamaninda cati darligi ni varmis. Herkez agac dibinde tarlada dogururmus dar olsa bile simdiki doktorlar biraz tuaf
Kubratasr İnstagramda Yusuf Olgaç ı takip edebilirsiniz aslında çayı darlığı normal doğuma 3ngel değil şöyle ki söylemesine göre doğum başlamadan çatı darlığından bahsedemez demişti çünkü doğum anında açılma olasılığı olabılıryormus ben tam hatırlamıyorum ama ordan bakabılırsınız butun gebelık konularıyla ilgili video çekıyor başarılı Bi doktor ve çok fazla normal pozitif doğumu var
Adar2 @glnzem# bilmiyorum bende anlamış değilim özele gidiyorum birde yanı ne kadar beklenırse o kadar iyi açılma falan olabilir yanı
Adar2 @gozentuncer07 ısrarla sezeryanla alma peşindeler sezeryan iyi acısı sonradan var o yuDen normal Doğum taraftarıyım 8 yıl ara nasıl koydunuz benım ilk gebeliğim sürpriz bi gebelik oldu korunduğum halde ve hamileliğim çok kötü geçiyor bi 10 yıl düşünmem çocuk ama sağlıklı korunma yöntemleri neler araştırıp bakıcam artık
gozentuncer07 Adar2 Evet maalesef sezaryanda dünyada 2.sıradayiz..19 yaşında hamile kaldım ne olduğunu anlamadım bile bende çocukla beraber büyüdüm tekrar işe döndüm..Ev aldık araba derken koskaca 8 yıl girmiş..ama bence çok iyi bir ara benim için oğlan elim ayağıma takilmiyacak..2.beraber büyütecez Allah nasip ederse ama sanki…İlk hamile kalıyorum gibi herşeyi unuttum..kendime yeni geliyorum..Bu arada ben hiç korunmadim hep eşim korundu çok titizdim o konuda..2.hadi yapalım derken korunmasız 4.ayimda hamile kaldım süpriz bebek oldu bize nasibiyle kismetiyle sağlıklı gelsin..
Kubosh34 Adar2 benim de çatım dardı hala da dar. 3.gebeliğim dikiş atıyorlar şu zamana kadar hiç bir doktor çatın dar sezeryan olmalısın demedi. Sizlere neden öyle diyorlsr acaba? Ya da bana neden sezeryan olmalısın demediler..kafam da deli sorular 🙄