Kızlar benimde gebelik var tahminime göre 8 hafta 2 günlük bugün kontrole gittim kalp atışı %20 30 duyuldu 100 ' ün üzerinde olması gerekiyormuş persembe günü tekrar kontrolüm var eğer duyulmazsa doktor kürtajla alırız dedi benim gibi olan var mı ? Kalp atışı yükselir mi ?