Minnakkkk birprensesvebirprensannesi benim 39″+1 de hastaneye sancıyla gittiğimde gelmişti su nişan hepsi hastanede bebegi beklerken oldu
OzgeToo87 birprensesvebirprensannesi 38 +4 gelmişti 39 +4 olduk hala kan benzer kahverengi akinti geliyor
Sermec27 birprensesvebirprensannesi canım ihmal etme doktora git bence öyle bir seyde ciğer geliştirici falan yaparlar
OzgeToo87 birprensesvebirprensannesi sümüksü gibiydi cnm bende doktora falan gitmedim sancım veya suyum gelmedi
birprensesvebirprensannesi mucizemmmmmmmm Hayır canım sancı vs gibi bir durum yok hareketleride normal olduğundan şuanlık beklemedeyim