Melisacaaglar Eveet 29 haftayı bu gün itibari ile bitirmiş bulunmaktayım. 🥰 hamilelik resmim hiç yok öyle evde de çekinmedim doğru düzgün. Antalya’da önerebileceğiniz fotoğraf çekinebileceğim yerler var mı ? cam piramit Kaleiçi hariç
Adalina09 Melisacaaglar Ben Kapadokya bölgesindeyim eşimin sözü vardı düğünde gidemedk şuan 8 haftaligim 20 oluyum dış çekime götürecek o kadar güzel yerler varki keşke gelebilme imkanınız olsa 😂
Melisacaaglar Adalina09 Antalya’ya mı ? Bende tam tersi Nevşehir’i çok beğendim 🥰 2 kişi gittiğimiz tatilden 3 kişi döndük o yüzden Nevşehir’in yeri ayrı kalacak hep bende 🥰🥰
Adalina09 Melisacaaglar yok canım Antalya’yi görmedim hiç Nevşehir çok güzel bende nevsehirdeyim her yeri çok güzel ve sakin 🤗