EsraAygnArk Kızlar hamile olupta çalışan varmı ? Zorlanmıyormusunuz? Ben 11 haftalık hamileyim ve aşırı bulantı tiksinme ve halsizlikten bıraktım çalışmayı 1 ay önce. Benim gibi olan varmı? Merak ediyorum
Makbuss EsraAygnArk bende 11 haftadyim ve cok sukur hersey iyi gidiyor tabi yorgunluk haliyle fzla oluyor 5 aya kdrda calisiym sonra izine ayrilmayi dudunuyorm artik kader kismet
MerveEltugral EsraAygnArk 32 haftamda izne ayrıldım sıcaklar olmasaydı çalışırdım ama sıcaklardan dolayı çalışmak istemedim. Benim de ilk aylarım çok zor geçti bulantılarım hala devam ediyor ilk aylarda hep rapor aldım işten ayrılmak yerine:)
Nurayy28 3Vardiyali 8 saat calisiyorum tekstilde daha yeni 2 vardiyaya gectim sabrettim calismak zorundayim 21 haftalık oldum şimdide ayaklarım sisiyorum ama birakmicam dayanıyorum bir sekilde gunlerimin cogu uykuyla geciyor yemek bile yapamiyorum hele ilk 15 hafta falan perisandim ac bile kaldim disardan yedik esimle😊 kisaca bebişim icin çalışıyorum diyebilirim
SyhnHtp 32. Haftamda rapor alıp çalışmaya devam ettim. Karnım normale göre çok büyük olduğu için 35-36 ya kadar anca dayanırım diyorum. Zaten zorlamak da istemiyorum kendimi havalar çok sıcak çünkü. Doğum sonrasına ne kadar aktarabilirsem kar bana olmadı bir ay fln ücretsiz izin alırım artık.
EsraAygnArk Maaşallah gerçekten hepinize 🙏🏼 Benim gibi olmadığınıza sevindim. Sizleri duyunca ben baya erken pes etmişim☺️ Şuan ofisi düşününce bile tiksiniyorum.işimi bu kdar severken nasıl bu hale geldim 🤪