ikincim253 6+5 olduk bügün ilkler doktor kontrolüne gittik kese var gayettte güzel dedi 10 sonra gel kalp atışını duyalım dedi İlk de boş gebelik yaşadığım için biraz Tedirgin oldum siz kaçıncı haftada kalp atışı duydunuz ?
[silindi] ikincim253 korkma canım içini ferah tut ben 7 haftalıkta duydum 6+2 de doktor erken demişti. Tekrar gider baktırırsın zamanın gelince
Rana-10 ikincim253 bizim de 6+2de sadece boş bi kesemiz vardı şuna 22 haftalığız çok şükür merak etmeyin benim de ilk gebeliğim kürtajla sonuçlandığı için bunda çok tedirgindim sizin de daha var kalp atışına inşallah
ikincim253 [silindi] aslında doktorum çok olumlu konuştu ama ister istemez bi tedirginlik oldu maalesef , inşallah 10 gün sonra duyarız bizde 😍
[silindi] ikincim253 seni çok iyi anlayabiliyorum canım benim de öyle olmustu kalbini duyup görmeden içimde korku vardı ama görüp duyunca dünyalar benim oldu. Rabbim sağlıkla kucağına da almayı nasip etsin. 💕
ikincim253 Rana-10 ilk gebeliği bu şekilde olan çok duydum gerçekten , inşallah bizde duyarız kalp atışını bu ikinci evladım bi kızım var 6 yaşında 💓 aynı heyecan aynı mutluluk aynı stres var
Aslinur Ben 6+3 de cok az duyabıldım yeni oluşmuş kalp atışları sali günü daha net duyarız inş 7.haftada daha iyi olur dedi dr ama 8.haftaya kadar normal cnm
Aslinur ikincim253 inşallah bana da süpriz oldu keseyi görmek için gitmiştim iyi düşünün iyi olsun ❤️