Pelin-1 13+3 ikizlere hamileyim bugun yatarken sol tarafimda bişey hissettim ilk defa boyle bisey oldu bebek hareketi olabilirmi 🙃
Kafam Pelin-1 bende az önce sordum olamaz erken dediler ama ben hissediyorum hareket olduğunu çünkü araştırdımda seyırme seklınde hıssedılıyormus gayet ben hissediyorum bence hareket edıyolar 🌸🌸🌸🦋
3bebekannesiii butterfly_ benim 3. Gebeligim 12 haftalıkken hissetmeye başladım şuan 13 haftaligiz hissediyorum yine ara ara
butterfly_ 3bebekannesiii ilk defa duydum Bu kadar erken doğrudur tabi bebeğe de bağlı olabilir gelişimine 😊
3bebekannesiii butterfly_ doktorum 2. Ve 3. Gebeliklerde karin kasları gevşek olduğu için erken hissetmenin normal olduğunu söyledi
Pelin-1 Kafam ben de hissettigimi dusunuyorum hala cunku farkli biseydi birden oldu ve benim rahmim sol tarafa toplaniyor sislik daha cok orda tam da orada hissettim🙈🙈
Kafam Pelin-1 benim sol sag değişiyor genelde solda ama artık elleri ayakları var bızde tekme atıyo demıyoruz biliyoruz olmucagini şuan 😂 ama seğirme olarak hareketler hissediliyor