Mnevvr53 uzmanlığı “kardiyoloji” olan erkek doktordan neden çekiniyorsunuz? Kalbinizi çalar diye mi? Komik olmayın lütfen. Korkulacak, çekinilecek bir şey yok gidin muayene olun. Doktorunuz nasıl muayene edilmesi gerekiyorsa o şekilde edecektir. Sizin talep etmenize gerek yok.