Kızlar bugün 25 haftalık oldum doktora gittim kontrole detaylı ultrasonda doktor bebeğin bi sıkıntısı olmadığını her şeyin normal olduğunu söyledi ama bugün doktor bebeğin suyu fazla diyabet hastanız var mı ailede dedi bende babamda var deyince ptesi gel şeker yüklemesi yapılcak dedi. O anda neden sormadım bilmiyorum ama Suyun fazla olmasıyla şeker yüklemesinin bi alakası var mı acaba bu durumu yaşayan var mı bazılarıda özel hastane şeker yüklemesi yaptırman için öyle söylemiş diyo. Yardımcı olur musunuz🙏🏻