Nasibenliyor Kızlar ya lutfen fıkır verin nasıl bir model bebek beşiği almalıyım. Kafam allak bullak oldu napcagımı bilemedim. Letgodan da bakıyorum sıfır da bakıyorum yok karar veremiyorum
Hayla34 Nasibenliyor ben de aynı hala tam karar veremedim büyüyen beşik çok yer kaplıyor kaba geldi bana odam var ama büyük değil o yüzden onu eledim. Kullanışlı olarak park beşik önerdiler ama onunda görüntüsü hoşuma gitmedi açıkçası ondan da vazgeçtim. Sepet beşik görüntü olarak hoş ama en fazla 8 ay kullanılıyormuş. 🤦Yani ya anne yanı alıym kademeli olanlardan diyorum ya da ikeada ki beşikten alacam 2 yaşına kadar kullanılıyormuş. Kullananlar da memnun baya
momlove1 Nasibenliyor ileriye dönük isterseniz büyüyen beşik alabilirsiniz ama idareten diyorsanız eger anne yanı beşik alabilirsiniz ben set şeklinde buldum onu düşünüyorum mesela
canserko Nasibenliyor bacım al yoyko park yatak. Koy yatak odasına . 6ay/1 yaştan sonrada ayır kendi odasına ya da nasıl istiyosan. 4 yaşa kadar kullanılıyor. Anne yanı olan bi park yatak. Sallanıyor da oh mis
Tobby canserko evet kesinlikle bende aynı şekilde çok memnunum. Otele mi gidiyorsun bi yer mi kiraladın tatil için, memlekete mi gideceksin at arabaya götür, geniş kullanışlı. Ben de tavsiye ederim