Kızlar adetim dün bitti. 6 gün sürdü. İdrar testi tek çizgi negatif çıkıyor. Ancak bulantım var. Arkadaşım üstüne görme olabilir misin diyince kafam karıştı. Üstüne görme 6 gün sürer mi. Hamileyken adet görenler varmış doğru mu bu ? Bu arada çocuk için acelem yok sadece bulantı kafamı karıştırıyor.