MineLule ben trendyoldan 6lı bavul içi düzenleyiciler oluyor ya onlardan aldım en büyük boyuna bebeğin kıyafetlerini ikişer ikişer kilitli poşetlere koymuştum onları, çorapları, battaniyeleri yani bebeğe ne lazımsa oraya koydum. Orta büyüklükte olana havlu, ıslak mendil gibi ihtiyaçları koydum en küçüğe emzirme için gerekli olanları koydum kendi kıyafetlerimi de yine küçük bir hurcum vardı ona doldurdum. Bebeğin hemşireye verilecek ilk kıyafet ve battaniyesini, bezini, ıslak mendilini falan da anne bebek çantasına koydum baya düzenli oldu ne nerde çok belli