Abusenr batıkent medicalpark Tülay özkılıça gidiyorum Allah izin verirse pazartesi sezaryen olacağım memnunum şimdilik doğumu bikaç arkadaşım yaptı orada gayet memnun kaldıkları için tercih ettim öneririm bu arada duanıza eksik etmeyin pazartesi yavruma sağlıklı sıhhatli kavuşayım