07_zuleyha_4707 sakıza bulunan tatlandırıcılar bebek üzerinde doğum kusurları oluşturabilir denilmiş ama bu alanda yapılan araştırmalarda bazı uzmanlarda aynı görüşte değillermiş. Her ihtimale karşı ara verin sakıza diye Bi yazı okumuştum. Birde mide asidin etkisiz bıraktığı için tükürük salgısı ı arttırıyormuş. Böyle bilgiler var. Herşey gibi sakızı da kararında tüketmekte fayda vardır demek ki🤗