ikizkusannesi Aras13 peki gittin mi doktora idrar toku enfeksiyonu da sebep oluyormuş ay inşallah bir sorun yoktur
Aras13 ikizkusannesi malesef erken dogum riskim varmış canım düzenli sancılarım cıktı yatış verdi moralim cok bozuk insallah zamanında gelir 😔
Aras13 ikizkusannesi malesef erken dogum riskim varmış canım düzenli sancılarım cıktı yatış verdi moralim cok bozuk insallah zamanında gelir 😔
ikizkusannesi Aras13 yaaa allah büyük canım haftalarca sancıyla bekleyen arkadaşlar oldu sonunda haftasında doğurdular.iyi düşün sonucu iyi olsun hem haftan da kötü değil bozma moralini
Aras13 Escyln ciger geliştirici vurdular canım bide serum takıldı sancılarım için inşallah tek isteğim o daha cok kücük
Escyln Aras13 benmde sancılarım var ama dr a gittim dün bişi cıkmadı dinlen dedi ama hic kesilmiyor ya
Escyln duygu_dag dün gittim nst de sancı cıkmadı ultrasonda da hersey normal cokmu ev işi yaptın dedi evet dedim yat 2 gün hic kalkma dedi o yüzden bida aramak istemiyorum
duygu_dag Escyln o zaman dinlenelim bolca bana da dinlen ki çocuklar rahat beslensin dedi persembe günü gittiğimde çünkü olduğundan da minikler benim ikizlerim