Serappp14 Eylulgunes4444 kaset testler erken gebelıgı gostermıyor en az 3 4 gun gecmesı gerekıyor erken gebelık testı alabilirsiniz
Nrshymn Bende aynı test negatif çikti..adetim ucgun gecikti.. umutla bekliyorum.. bende idrarda cikmiyo..pazartesiye kadar beklicem insallh..
ilkgozagrimhavinim Eylulgunes4444 benim adetten sonra bile silik çizgi çıkmıştı. Kan verdim.beta 123 çıktı. Geç döllenmeymiş zaten 4 gün geriden geliyor bebeğim. Beta herkeste hızlı yükselmiyor☺️ inşallah gebesinizdir🙏🏻
Eylulgunes4444 Nrshymn hiç ağrım yok normalde adetten 1 hafta önce aşırı ağrım olurdu ama beyaz akıntım vardı 2.3 gündğr sarı afedersiniz kremsi bir akıntım var
Nrshymn Eylulgunes4444 benim bel kasık ağrim var acayip.goguslerimde sis.. halszlik uyuklama flan.. tuhafm yani.. uc gun adetm gecti..braz daha beklym kan vercem ..
Esinkarasu Erken gelebilik testi yaparsanız olumlu yada olumsuz sonuç çıkar inşallah bebeginiz vardır 😊