Kubra2721 inşallah değişmez ya hep bi kızım olsun istemiştim ama göbeğim alttan ve sivri gidiyo herkes erkek o felan diyor 😂 birde eşimin dedesi yeni vefat etti onu koymamızı bekliyorlar ve çok eski bi isim ilk bebeğimiz ben istemiyorum eğer erkek çıkarsa çok kavga ederiz isim için😭😭😭 hep dua ettim allahım eşimle beni karşı karşıya getirme bi isim için kız evlat istedim hep bi oh çekmiştim ama şuan tedirginim😂😂