Selam kızlar. Kısmetse eylül sonu doğum yapacağım, bebeğim kış bebeği olacak, kışın pek dışarı çıkılmıyor malum sadece arabayla çıkarız gibi geliyor. O yüzden yaza kadar doona araba işimi görür mü diye düşündüm, travel sistemler bagajımızda çok yer kaplıyor, doonayı ilk zamanlar kullanıp sonra kabin tipe geçerim diye düşündüm ama kullanışlımı yenidoğanlarda acaba