fatmArslan06 Kızlar 30 hafta v3 üzeri yüksek ses müzik dinliyor musunuz bass hopörlerlerle ilk defa bugün açtım minik bass var karnıma tuttum bebeğim sese ilk defa tepki verdi o duyuyor mu bizi😊❤ erik dalını dinlettim ona son ses oğluma oynayarak doğacak 🤣
[silindi] fatmArslan06 bebeğin hoşuna gittiği için değil korktuğu icin tepki verirmiş. YouTube de Kaan Kocatepe’nin videosuna göz atmanızı öneririm. Bu zamana kadar bildiğimiz doğrular malesef yanlış.
dygm3848 Işık tutmak yüksek sesle müzik dinletmek bebeği ürpertir. Korkutur hatta ilerleyen haftalarda yaparsanız bebek doğum kanalına inmiyor elinizi karnınıza koyup konuşun duyuyorlar. 8 9 aydan itibaren duyuları gelişiyor zaten.