Ozgeszmn bu hafta başında aynısı benim başıma geldi 31. Haftada hemen doktora yazdım watsapp tan gel kontrol edelim dedi . Şükür bir sorun çıkmadı ama rahim ağzında kısalma olabilir , plesanta ile ilgili olabilir . İhmal etmeyin bence gidin doktora . Haftanız ileride . İnşallah bir sorun yoktur 🙏🏻