11+3′teyim 5. Haftadan beri progestan kullanıyorum. Dışarıya yansıyan kanamam yok ancak rahim içi kanamalarım oluyormuş ultrasonda gözüküyor ve çok ağrı yapıyor. Ağrım yoğun olduğunda progestanı 2ye çıkartıyoruz. Yorulmak yok dikkat ediceksin dedi doktorum. Zor bir süreç ama sonu güzel 🐣Allah herkesin evladını kucağına almayı nasip etsin