Elifveoglu Eylulgunes4444 ilk hamileligimde iki gün kala yapmıştım ben de ve silik çizgiyle çıkmıştı inşallah çıkar sizin de 😊
en_guzel_emanetlerim Eylulgunes4444 ben adetime 9 gün kala yaptım testi erken gebelik testini ve pozitif çıktı silik çıktı ama çıktı yani sonra aynı gün kan testi yaptırdım sonuç 11 çıktı giderek yükseldi çok şükür şimdi 38 haftalık olduk
Ceydaysn Benim adetime on gün varken çıktı , herkes çıkmaz diyordu ama çıktı :) erken gebelik testinde de normal testte de pozitifi gördük
Kelebekmadam Eylulgunes4444 daha çok yeniyiz amiiin cümlemize nasip etsin herkes sağlıkla alsın kucağına
Kelebekmadam Eylulgunes4444 iki gün kala silikti adet günü yaptım az belirgindi ona göre ama yine silik sayılır net kırmızı hiç görmedim :)
Harryer34 Eylulgunes4444 bnce biraz bekleyin adetiniz gecikirse yaparsınız ben adetten önce idrar testi yaptım negatif cıktı adetim gecikti ole kan testi verdım yinede siz bilirsiniz her insana göre degişir durum
Kelebekmadam Eylulgunes4444 keseyi görmedim daha ama en son iki katına çıkmıştı değer 91 di bu hafta doktora gidicem umarım güzel şeyler duyarım