EY123 anadolu sigortam var geçen sene hamile kalmadan çok önce başlatmıştım, bu sene yeniledim bu sene yenilememde 3400 tl yi 10 taksite böldü karta. 1 sene geçerli, 10 muayene hakkım var, sadece kadın doğum değil istediğim bölümde kullanabiliyorum. İçinde muayene, tahliller, ameliyat, doğum, yatış, refakatçi giderlerinide karşılıyor. Doğumdan sonrası içinde inşallah bebek için yaptıracağım. Anadolu sigortalı doğduğu için ayrıcalıkları oluyomuş onada. Hastaneden doğum paketi almaktansa, tüm bölümlerde muayene hakkı olan sigortayı yaptırmak daha mantıklı