Nazzprlkci Bugun tam 19 haftalik olduk. Saglik ocagina gittigimde asi zamani gelmis diyip hemen yaptilar. Yapilan kolumda bi agri ve uyusukluk oldu. Sizde de boyle yasayan oldumuz kizlar 😐
metehaninannesiii Nazzprlkci bende de oldu buz alıp ağrıyan kolunuzun üstüne yuvarlak daire şeklinde masaj yapın iyi gelir
Durunbigeldim Nazzprlkci 2.ci dozuda oldum geçen gün ama hiç ağrı sızı olmadı ya bende😳siz buz falan koyun
Kuyumcu Nazzprlkci ben ıkı gun üstüne yatamadım ama ıkı cı dozda oyle bısey olmuyor merak etme ikincisinde hiç birsey hıssetmedım
-Mervee Nazzprlkci canım çok normal benim 3 gün agrımıştı buz uyguladıgında hafifliyor özellikle 2.gün kolumu oynatamamıştım ama 2.doxda da hiç agrı falan olmadı
Candanesra -Mervee bende ikinci doz vuruldum bugün ilk dozda çok ağrı çektim 4 gün bunda çekmem inşallah buz koyuyorum faydası olurmu
busraslan1 Nazzprlkci ilk dozda benimde ağrı oldu 3 gün falan üstüne yatamadım. 2.dozda hiçbirşey olmadı 🏵️
Candanesra busraslan1 bende ilk dozda 4 gün ağrıdı bugün ikinciyi vuruldum hafif ağrı uyuşukluk var buz koyuyorum inşallah ağrımaz
Candanesra Nazzprlkci bende bugün yaptırdım ateş yapıyor halsizlik ağrı uyuşma var sizdede ateş yaptimi
bebisim-_00 Nazzprlkci aynısını yaşadım 19+5 im 19+1 iken yaptırdım üç gün şiş ve kızarık sertleşmiş şekilde dolaştım anca inmeye başladı aşırı ağrıyordu
Kuyumcu Nazzprlkci sorma ılk dozda kolumu kaldıramadım indiremedim uc gune gecıyor merak etme ama ıkıncıde agrı hıssetmıyorsun