Inciiio Kızlar ben hamileliğimin başından belli çok iştahlı değilim kendimi zorluyorum resmen etten tavuktan tiskindim zaten ama ne kadarda kendimi zorlasam çok yiyemiyorum başına gelen oldumu bebek vitaminsiz kalır diye korkuyorum
VMS Inciiio vitaminlerine kanına ve enfeksiyonuna ara ara baktır ben de umursamadım ama sonra baya kötü oldum şimdi bir sürü şey kullanıyorum
buiyimi Inciiio bende 30 haftalığim başından beri et yumurta tüketemiyorum ilk gebeliktede böyleydi bir sıkıntı olmadı kilosu iyiydi
Bdf Canım aynı durumdayım 31+1 haftalığım bende hiç yiyemiyorum aksine iştahım kaçtı et bal tavuk görmek istemiyorum. Yumurta bile bazen yiyemiyorum kokuyor gibi geliyor