Buket1906 Arkadaşlar bebeğim sakin Bi bebk baştan beri günde hissediyorum çok şükür ama çok sert tekmeler atmıyor kendi kendine içerde oynuyor ama ben çok hissetmiyorum oynasa bile bakınca elleyince anca öyle bebeği böyle olan var mı
Ekvatoral Buket1906 Benim daha önceki haftalarda öyle olmuştu. Şimdi şu sıralar sürekli sertleşiyor bir yerlerde hareketten ziyade sertlik hissediyorum. Ben yatarak değil de oturma halindeyken hareketlerini daha çok hissederdim sırtımı güzelce koltuğa yaslardım kalöam biraz önde arkamdada yastık konuşurdum karnımı sıvazlardım öyle hissederdim
Baskann-34 Buket1906 bende 30+3üm hisseddigim gunden beri hic ole cok hareketli bi bebek digildi cok sakindi halada öle gun icinde 2 gun oynarsa 2 gun lutfen hareket eder cikolata tatli yesemde banamisin demez ilk baslarda cok korkuyodum ama doktor herseyi guzel iyi gidiyo diyince sakin bi bebek oldugunu kabul eddim artik 😊 bide kiz bebek bnmki belkide kizlar sakin oluyo diye dusunuyorum hep artik..
momsboys Buket1906 bende tam 36 haftalıgım sanki gecen haftaya göre azaldı ama hareketini hissetmemem mümkün değil aşırı hareketli bir cocuk ve karnım sekil değiştiriyo sürekli
Mom047 Buket1906 aynı benimde öyle.Çok nadir dişardan görünüyor.Bazen sesi çıkmıyor diye Korktuğum bile oluyor
Buket1906 Baskann-34 benim de erkek canım bende erkekler böyle duydum inşallah sağlıklı olsunlar da bende dürrüyorum ediyorum az az ediyor çok istiyordum çok hareketli olmasını böyle gidecek galiba doğuma kadar az kaldı zaten 😐
Baskann-34 Buket1906 saglikla kucamiza aliriz insaalah iyi olsunlarda az oynasinlar napalim 😊 rahatina duskun olcaklar demekki 😁
Tes Valla canım 33teyim bende böyle ciddi hissettiğim 10 parmağımı geçmez valla 12.haftasa hissedenlere bile şaşıyorum yada bizde sknti var 😂
Baskann-34 Tes valla ya bide karnimi delip cikcak diye yazanlari okuyunca baya bi strese girmisdim ilk basta benim cocugum niye bole digil diye 😁 ama alisdim artik benim cocugum sakin diyorum kendi kendime 😊
Gamzeee89 Tes benim ki çok hareketli bazen diyorum hiç mi uyumuyor doğıncada böyle olursa yandım diyorum bide 2 gebeliğim ama o 12 haftada hissedenler kadar şanslı olamadık inan şaşırıyorum ya 12 haftalık Bi bebek nasıl hişsedilir 😀😂
Buket1906 Tes ay Allah göstermesin inşallah yoktur da Bi sıkıntı bende görüyorum uyutmuyor uyandırıyor diye ister istemez üzülüyorum
Buket1906 Baskann-34 demekki canım inşallah öyle olsunlar da 😍 Benim Bi arkadaşımın da öyleydi diyor ki Bi 5 aylıkken hissettim sonra hissetmedim hiç mi oynamadı bu çocuk diyor kaç defa hastaneye gitmiş bu yüzden şimdi 3 yaşında maşallahı var şimdi de durmuyor yerinde 😅
Baskann-34 Buket1906 masallahh 😊 bende giddim acile kac kere ama cidden her bebek bir digil demekki iyi olsunlarda demekki bebislerde boyle mutlu 😊 onlar iyiyse bizde iyiyiz sukur 😊
Halenurt Benimde geçen haftalara gore azaldi ama sanirim bebek buyudugu icin icerde rahat hareket edemiyor ama yinede kıpır kıpır
Buket1906 Halenurt olabilir canım yeri daralmışta olabilir öncesinde çok hissediyorsan benim baştan beri sakin