Elifcc bişey diyim mi bende tam senin açtığın konuya bakiyordum 😂 baktım testlerine seninki ya yumurtlama yada gebelik canım çünkü benimkinden daha koyu çıkmış senin sen yinede bugünü değerlendir yarın tekrar test yap at siliklesirse demekki yumurtlama daha koyu çıkarsa gebelik olabilir ama yarin yine koyu çıkarsa ertesi günüde bekle yine test yap oda koyu çıkarsa bu sefer gidip kan ver bakalım inşallah gebeliktir, bu arada evet ben yumurtlamayı gördüm bu ay