Seboss ilk hamileligimde baslarda biraz çekiniyorum 1 kere esimin anneannesi göbeğini belli eden şeyler giyme sakla demişti daha benim birsey dememe kalmadan esim çok kızmıştı çocuğum o benim nesini saklicakmis diye bol şeyler giydiğimde de esim gobegimi herkese gösteriyordu bakın ne kadar tatlı benim kizim diye hatta yazın mayo alacaktım bosver bikini giy ne güzel kızım görünüyor diyordu sagolsun onun sayesinde tüm utangacligim gitmişti