31 Aralık benim de, sezaryen olacağı için Eylül sonu gelir gibi görünüyor. Detaylı ultrason yaptırdınız mı? Ben devletten randevu almak için geç kalmışım malesef. Bu 3. Çocuğum, diğerlerinde hiçbir sorun Çıkmadı şükür. Özele de gidip gitmemekte de kararsız kaldım.