Kızlaar merhaba ,
Oğlumuz olacak Allah nasip ederse 43 günümüz kaldı. ben cinsiyetini bilmiyorken bile hep Yiğit diyordum anlamadığım şekilde içimden o geçiyor başka isim düşünmek istesemde düşünemiyorum .
Eşimde Mete istiyor onu da kırmak istemiyorum
2 isimde sevmiyordum ama böyle olunca 🥺 ne yapsam bilemedim sizce Yiğit Mete Nasıl olur. Yoksa tek isim mi koymalıyım soyadımız onat
Yiğit Mete ONAT nasıl olur ama hala tek isim düşünenlerdenim 🥺