KıZlar 21+1 hamileyim dün detaylı ultrasona girdim bebeğimde bi sorun olmadığını sağlıklı olduğunu suyunun falan iyi olduğunu söylediler bu gün sabah kalktığımda afedersiniz ben biraz popoma kilo aldım ve popom 2 gündür pişik halde ama oldukça kuru tutmaya çalışıyorum peçete siliyorum çabuk geçsin diye neyse sabah tuvalete girdim peçete ile kuruladım yine ve sümüksü kanlı bişey geldi peçete ama afedersiniz popo tarafımı sildim vajinada herhangi bi ıslaklık yoktu ama bir tedirgin oldum bu nişan olabilir mi bu kadar erken gelme yada bebeğime bişey olma ihtimali olurmu doktora gitmeyi düşünüyorum suan