Sumeyyyyeee Arkadaşlar sık sık tuvalete çıkıyorum 21 haftalık olucağız gece 2 kere kalkıyorum sulu şeyler yada su tükettsem en fazla 1 saat zor dayanıyorum sizde de durum bu şekilde mi😊
Aanneoldumm Sumeyyyyeee 24 haftalığım hala oluyor problem yapılacak bi durum değıl canım sıkıntı yapma
Zeyyyn Sumeyyyyeee ay evet doktora giderken bile altıma yaparım diye korkuyorum bazen arttıyor bazen azalıyor bide üstüne taş düşürdüm tuvalete yatsam yeriydi 😂😂😂
Sumeyyyyeee Burcuckmk Canım sonlarda çok oluyor diyorlar ama ben 1 aydır böyleyim erken mi başladı acaba diye düşündüm
MDT Sumeyyyyeee bugün 2 kap tahlil verdim. Normal insanlar bir kabı zor doldururken ben verseler 5 kap falan doldururdum heralde 😅
Edagamzeyurtsever 38.haftam bende gece en az 3 kere kalkıyorum ilk zamanlarda böyleydi 🙁 adım atar atmaz geliyor hemde😅
Sumeyyyyeee Edagamzeyurtsever İyi ozaman sevineyim 😃 artık bir sıkıntı olduğunu düşünmeye başladım çünkü😊
Burcuckmk Sumeyyyyeee ben hamile kaldığımdan beri oyleyim canım bide cok su içiyorum iyice artiyor lavabo ihtiyacım
Edagamzeyurtsever Sumeyyyyeee 😂😂😂😂 yok yok normalmiş son anlar dahada artıyor yani bende öyle şuan 🙃 dr a sordum mesaneye baskı yapıyormuş bebişlerimiz ondan oluyormuş
yamacinannesii Benim de öyle ya idrar testin de sorun çıkmadı enfeksiyon yokmuş ama hep var gibi hissediyorum 16 haftalık hamileyim
Ruveydahifa Sumeyyyyeee Bende de aynı su içiyorum ama susuzluğumu gideremiyorum ama tuvalete çıkmak da insanı usandırıyor hele son haftalarda..doğursam da kurtulsam diyor insan.