Ebrulise hanfendi ben izmir tepecik hastanesinde aşılama oldum aylarca gittim geldim gittim geldim 2 li tarama falan orda yapıldı detayli zamanı geldi bana burda çekmiyoruz yok alsancak mr a git dediler araştırdım 400 den başlıyo tepecige farklı polikinlige randevu aldım onlarda biz çekmiyoruz 2019 dan beri dedi yalan konuşcak halim yok ben torpille çektirdim yok dedikleri şeyi