Yesimmmmi korkulacak bişey yok inanın çocuğunuzu kucağınıza alınca herşey bitiyor. Benim 2. Gebeliğim şuan hiç korkmuyorum. Bol dua edin hurma yiyin yürüyüş pelvik masajı pilates topunda sallanma kolay doğum için yapılabilir. Allah yardımcınız olsun. Annem beni doğurcağı zaman doğumhanede çok korkmuş tabi o zamanlar şuanki gibi değil herkes bi yerde doğuruyo kan falan görünce iyice korkmuş bağırmalardan ters dönmüşüm korkudan sezaryen olmuşum😂 tabi sizede olur demiyorum iyice korkutmak istemem Allah büyük deyip bilmillahla başlayın herşey gönlünüzce olsun❤️