Minikmucizem22 Kızlar 17+3 günlük gebeyim, dünden beri göbeğimin baya altında vajinama yakın pıt pıt damar atması gibi hareket hissediyorum. Özellikle sırt üstü yattığımda. Bu bebek hareketimi ve vajinama yakın olması normal mi ya ?
Linaasel Minikmucizem22 şuan aynısı bana oluyor 18 haftaym vajinaya vuruyor 🤣 normal korkma canım hareket ediyor
Dilekcnkn Minikmucizem22 Genelde ilk orada hissediliyor ve hep sırt üstü uzanınca ben ilk tekmeyi geçen hafta tam kasıklarıma doğru hissettim ☺️
celikbebeklerr Minikmucizem22 eveeet o tam da bebeginizzzz, simdi asagida ama yavas yavas cikacak kaburgalara dayanacakkk💜 ben de 17+2de hissetmistim ne guzel mutluluklarr, masallahhh🤲🏻
Saripapatyam1 Minikmucizem22 normal bebek hareketidir o 😊 22 haftadayım hala arada alt tarafa vuruyor
Minikmucizem22 Linaasel yaa kıyamam ben ona minicik minicik vuruyo 😂 ve bugün aşırı yoğun hissediyorum. Önceki haftalarda bı pıt hissetmem saatlerce beklerdim şimdi uzandım oo kaç saattir pıt pıt bu normal mi sizce çok mu hareketli 😂 doktorum ultrosan da yerinde durmuyo dans ediyo resmen demişti😂
Minikmucizem22 celikbebeklerr ya hemde nasıl güzel ya çok teşekkür ederim 🥰 haftalardır acaba bu bebek hareketimi flaan diye en ufak hareketi beklerdim şuan pıt pıt pıt vuruyo 😂
celikbebeklerr Minikmucizem22 biraz daha buyusun bi de dogum pozisyonu alsin sen o zaman gor, minik ayaklariyla gogus kafesine oyle bi vuruyo ki 2-3 kiloluk bi canlinin gucu nasil boyle olsbilir diyosuuun tabi cok da mutlu oluyosun :)))
Zeyyyn Minikmucizem22 bende aynı böyle hissediyorum neyseki tekmeymiş bu çoçuk aşağıdamı diye tedirgin oluyordum neysekş daha yukarı çıkmamış 😊😊😊
Fulyayman Bebek daha dönmediği için ayakları kasıklarda bende başlarda endişeleniyordum bide erken doğum riskim var ama korkulucak bişey yokmuş 🙂
Ekose9 Minikmucizem22 evet evet benimde öyle başladı 17.haftada şimdi 20+5teyim göbek deliğime çıktı baya güçlü vurmaya başladı 😍😍😍
Elif_Eda Minikmucizem22 tabi ki de normal sonuçta daha da yukarı çıkıcak rahmin orda olduğu için oralarda hareketini sağlıyor😊Bende orda hissetmiştim
F_nur celikbebeklerr Suanda bu durumdayim cok fena vuruyor ya🥺🥺arada vuruyor tam vuruyor kerata☺️☺️ama çok mutlu oluyorum 🤗