Minikmucizem24 Kizlar merhaba 37. Haftmda tiorid biraz yüksek çıktı doktorum ilaç başladı bu şekilde olan varmı bebekte bı probleme yol açtımi doktor çok sıkıntılı bir durum değil dedi ama ister istemez stres oluyor insan
Deletedmom_5 Minikmucizem24 ilacla kontrol altında tutuluyor zaten son haftalardaymıssın bir sıkıntı olmaz ilacları düzenli kullanmak gerek