mustafaveannesii Hanımlar 23+5 haftalık hamileyim oğluşum olucak inşallah aman yarabbi bir uykudur bende sormayın yani gün içinde kafamı bir yerr koysam uykum geliyor nolacak bu halim 😂😂😂benle aynı durumda olanlar var mı😂
Deletedmom_5 mustafaveannesii ben 🖐🏻 33.haftadayım ama hamileliğimin en başından beri hep uykusuzum akşam 12 sabah 12 uyuyorum kalkıyorum gene uykum var 😁
tugcebyrm mustafaveannesii ay 33haftalık hamileyim başından beri öyleyim kafamı yastığa koymam yeterli direk gidiyorum o an 😅