Gzmkol benim bebeğimde de var ama o kadar yüksek değil doktorum on üstünde olursa düşünebiliriz ama şu an düşünülecek bir şey yok demişti ama Doğumla ya da Doğumdan sonra geçtiğini sadece önlem amaçlı ürolojiye görünmesi gerektiğini söylemişti içiniz ferah tutun sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🤲🏻