Anneadayi2121 Merhaba özel birinci hastanesinde dogum yapan var mı? Hemşirelerin ve çalışanların tutumu nasildi tavsiye eder misiniz
Gokcenuroztan Doğum değil şuanlık kontrole gidiyorum mesut beye gayet işgililer ebeleride çok güler yüzlü 10 gün sonra yapıcam doğumu inşallah oğlum gelmemekte ısrarcı suni ile başlanıcak
Gokcenuroztan Anneadayi2121 evet görüştüm normal doğum 3200 sezaryen 4500 dedi epidural istenirse normalde 1500 TL ekstra ücret
Anneadayi2121 Gokcenuroztan dogumunuz yakın galiba Rabbim sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🌹 doğumdan sonra da süreci anlatabilirseniz çok memnun olurum teşekkürler bilgileriniz için
Gokcenuroztan Anneadayi2121 tabiki anlatırım doğuma da gitsem burdan yazıcam herkese hepimiz bildiklerimizi yaşadıklarımızı paylaşmak için burdayız ❤️