kir_cicegi Kızlar doktoruma msj attım adetim gecikti diye duphaston kullan 3 defa dedi yani sabah öğlen akşam sanırım. Recetede adet düzeni için günde 1 defa alın yazıyor. Ne yapayım ya. Siz nasıl kullandınız
Deletedmom_5 kir_cicegi günde 2 kere sabah aksam tok karnına alıyodum 5 gün boyunca kullanıp adetimi bekliyodum eger ilaci kullanıp 10 gün icinde adet olmazsan doktora gitmen gerek hamile olabilirsin
Sevenikikalp kir_cicegi iyide sen doktorunun dediğini yalmayıp bırdakilere sorup pna göre mi hareket edeceksin? Bazen şaka gibisiniz. Burda kimse doktor değil.
Mouradi kir_cicegi Benim doktorum günde 2 defa söylemişti sabah bide akşam, baş ağrım çok olduğu için söyledim güne 1 defa içmemi söyledi, dozu her doktor aynı söylemez ki canım
kir_cicegi Sevenikikalp sevgili zeki arkadaşım doktor 2 yazacağına belki 3 yazmıştır belki hani klavye bu sonuçta yanlışlık olabilir diye tekrar sordum 3 dedi. buraya da kullanan arkadaşlara sormak istedim bazen çok boşsunuz
Sevenikikalp kir_cicegi sen boşsun ki doktorun dediğine şüphe duyacak kadar. Acıyorsun 50 tane post sora sora bi hal oldun.
kir_cicegi Sevenikikalp pardon 50 post göremedim 😂 doktor yanlış basmış olabilir dedim git başka yerde hırla 😂